Iron Mountain Secure Business Storage and Delivery  for Retail, Wholesale & Distribution- Woman in a warehouse

LAGER- OG LOGISTIKLØSNINGER

Genom vårt samarbete får ni kontroll på ert lager och leveranserna.
  1. Home
  2. Lager- og logistikløsninger

Virksomheder og organisationer skal være lydhøre og være i stand til at handle fleksibelt baseret på aktuelle markedsændringer. Ved at holde dig opdateret omkring behov og efterspørgsel skaber du den bedste strategi for lageret og dets leverancer. Iron Mountain hjælper dig med at styre dine produkters lagerstatus og passer logistikken for dig.

Uanset hvilken type materiale du skal opbevare, kan Iron Mountain's løsning yde beskyttelse mod tyveri, tab eller skade. Vi har også det nødvendige sikkerhedsniveau.

Følgende er inkluderet i tjenesten:

  • Sikre placeringer til jeres paller, kasser eller andet gods i vores anlæg
  • Modtagelse, sortering og eventuel ompakning af indgående varer
  • Lagerplukning, pakning og levering efter din rekvisition
  • Mærkning, fortegnelse og dertil knyttede administrative tjenester
  • Komplet indgående og udgående kommunikation med slutkunder

GEM OG LEVÉR DET, DU HAR BRUG FOR, NÅR DU HAR BRUG FOR DET

Vores veludviklede proces betyder en hurtig, sikker og fleksibel levering af dine produkter på lageret. Vi sikrer, at du har fuld synlighed og kontrol over dine aktiver hos os. Vi leverer også disse aktiver overalt i landet.

Secure Business Storage- Storage boxes

Secure Business Storage

Læs en kort beskrivelse

HVORFOR IRON MOUNTAIN?

Safety and security

SIKKER OPBEVARING

Iron Mountains faciliteter er kendt for deres sikkerhed. F.eks. til ekstern skalbeskyttelse, til bevogtning og streng adgangskontrol samt forebyggende brand-/indbrudsinstallationer og alarmer. Kun autoriserede personer kan have adgang til dit materiale. For at du nemt kan bestille dit materiale, sikres sporbarheden ved stregkodemærkning og registrering baseret på din egen mærkning
Auditable chain of custody

SPORBARHED MED KVALITET

Iron Mountain-faciliteterne styres af standardprocedurer (SOP). For hvert trin i processen er der udarbejdede instruktioner, der følges. Gennem vores gennemprøvede arbejdsgang og vores RFID/stregkodemærkning får du fuld kontrol og overblik over aktiviteterne på dit lager.
Access

REQUEST WEB

Ved hjælp af vores online bestillingsværktøj, ReQuest Web, kan du administrere dit materiale på lageret 24 timer i døgnet.

Med blot et par klik kan du søge i din beholdning, finde det, du leder efter, og bestille levering.

Secure delivery

FLEKSIBEL LEVERING

Iron Mountain leverer alle dine ordrer i henhold til faste leveringstider (SLA), og du kan vælge mellem følgende 3 tjenester afhængigt af, hvornår du ønsker, at arkivmaterialet skal modtages

Leveringstjenester

  • Normal – Ordrer før kl. 15.00 leveres sendes ved næste arbejdsdags slutning.
  • Hastesager - Ordrer før kl.10.00 leveres samme dag senest 17.00. Ordrer efter 10.00, men før 15.00 leveres senest næste arbejdsdag før kl.12.00.
  • Ekspres – Ordrer mellem kl. 08.00 og 15.00 leveres inden for tre timer

KONTAKT IRON MOUNTAIN

Du er meget velkommen til at kontakte vores kundeservice, som hjælper dig med hurtigt svar på dine spørgsmål og overvejelser